JAG ÄR HALV....

Vem är jag?

Det slog mig nyss att här går jag rundor på mina två fötter på vår gröna sköna jord och har inte den blekaste aning om vilken min favoritfärg är. VEM I HELA FRIDEN VET INTE VILKEN FAVVOFÄRG MAN HAR? Ja ja, man kan ha många, men ofta har man väl någon som är lite bättre. Men inte Therese. Nej.

Dessutom kom jag också på mitt i denna traumatiska upptäckt att jag inte har något turnummer. INTE KONSTIGT ATT JAG ALDRIG VINNER NÄR JAG KÖPER LOTTER ELLER SPELAR PÅ LYCKOHJUL. Åh.

Natten ska ägnas åt att fundera ut dessa två saker- en klok vän sa att man vet om man söker i sitt inre. Det får jag väl göra då.

Just nu känner jag mig halv.


Rosa?Lila?Svart?Röd?Grön?Orange?Blå?Vit?????????????????


Kommentarer
Postat av: miriam

Men thesse! Jag vet vilken färg som är din favvo:) lätt... Vi kan göra ett formulär här som alla dina vänner få fylla i så får vi se din självklara favvofärg!

2010-03-05 @ 10:32:32
URL: http://mihag85.blogspot.com
Postat av: tesse

Bra idé Mirre. kan du förklara lite närmre hur du menar så ska jag fixa det ! :)

2010-03-05 @ 10:37:16
URL: http://tessse.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0