man håller inte alltid vad man lovar...

Jag lovade visst bilder från resan. Men efter att ha granskat dom noga inser jag att det är inte många som lämpar sig att slänga upp i bloggen. Det är mest bilder på Emmas barn faktiskt. Och några hemskt fula på mig så vi skiter i det :)

Jag kom till Växjö igår och möttes av en stor sol och värme. Är det alltså här solen har varit när jag letade efter den i Spaninen? Nog för att vi hade strålande sol och asvarmt en dag, men annars vad det ganska mulet. Dock kunde man ju slänga av sig vinterjackan och bara det var skönt!

Hur har vi då tagit till vara på våra lediga dagar? Jo vi har lekt med barnen, ätit god mat, läst mycket, promenerat en del, shoppat billigt, kollat på film och sovit. Som en semester ska vara helt enkelt!

Ni får en bild. Men kom inte o gnäll på att den är ful. För det har jag redan varnat er för!

/EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0