NINA!

en dag när när jag mådde som sämst så ville jag prata med en god vän. jag tänkte ringa erik men jag ringde nina - min allra bästaste vän hela världen. hon är så fin. jag ringde och hon svarade. vi pratade och det kändes nästan som vi kunde avsluta varandras meningar. det var lite konstigt men det kändes skönt att slippa tänka så mkt själv - det var mkt enklare att dela varandras tankar. wow. hursomhelst. jag mådde inget vidare men så fort jag hörde hennes vackra sammetslena röst blev jag lugn, stormarna inom mig blev till små vackra brisar som formade mitt hår i ett melodifestivaligt sammelsurium. sen snackade vi massa skit men det hör inte till historien. grejen är den att nina får de mest upprörda norrländska snöstormsstormarna att moooooooojna, att bli till estetiska snögubbar och gubbar som man bara vill nypa i dess yppiga men ack så kalla kinder. puss och hejdå!!11!!11!!1111!!!!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0