Ny kurs...

Idag är jag huvudvärks fri. Hallelujah!

Nu kurs idag som sagt. Matte. Hur tänkte jag där? Matte har väl aldrig varit min grej under hela min skoltid. Inte min grej alls faktiskt. Undra om jag räknade ett enda tal under hela högstadiet? Förmodligen, men jag tror minsann inte jag lärde mig någonting. Lite osmart så här i efterhand. Men men what to do? Nu är det i alla fall matte som gäller, jag biter ihop och påminner mig själv om att jag faktiskt valt det själv och då måste jag kämpa. Punkt slut.
Började med diagnos idag, i grupp tack och lov! Det gick bra, så om jag ser till reslutatet på den så är jag ju faktiskt ett riktigt mattegeni. Att jag inte tänkt på det innan. :)

Det spöregnar ute. Tur jag han till gymmet och hem igen innan det kom. Känner inte alls för att bli blöt idag (jo jag har duschat efter träningen så klart, men blöt i onödan menar jag)

jag bjuder er på en bild på mig och världens bäst Nina, som jag ska få träffa på torsdag! <3
jag måste nog bli sådär blond igen...



/EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0