Pinsamt.

Pinsamt LNU.

Jag har från tre olika håll hört följande ord " värdelöst, skittråkigt och onödigt". Orden gäller gårdagen då LNU (Linnéuniversitetet) hade information om de olika programan man kan läsa här. Och vad jag har hört var det som sagt inget att hänga i granen. Tre stycker har uttryckt att det var meningslöst att åka hit för att informationen var dålig och tråkig.
SYND säger jag. Jag som själv pluggar här vill rekomendera alla att göra det samma. Att bo på Campus är fantastiskt kul och ska man börja plugga är det perfekt att bo som vi gör här, man lär alltid känna nån (eller 100!) Och skolan i sig är också kul, och det händer hela tiden nåt (nationer osv som fixar kul grejer) .

Nej jag säger bara dåligt LNU, DÅLIGT!

/ EKE

Kommentarer
Postat av: emmyg

jasså, ah det var inget att ha :/

har varit på linköping- och nossköpings unviversitet, de var lite mer i min smak :)

2010-03-11 @ 14:24:27
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Johanna

usch nej va pinsamt =S

2010-03-11 @ 16:18:52
URL: http://johannasstil.webblogg.se/
Postat av: Linnéuniversitetet

Hej!

Det skulle vara intressant att höra vad ni tyckte var dåligt. Så vi kan bli bättre nästa gång :)

Nisse Nilsson

Linnéuniversitetet

2011-01-19 @ 09:13:19

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0