Regn o rusk

Ohh. Nu känner jag igen växjö igen. REGN. Det var längesen det regnade i "Sveriges regntätaste stad" så det var verkligen på tiden nu så att staden inte tappar det enda den är känd för. Fast det var inte dit jag ville komma utan... Det åskar! Ja, mitt i vintern höll jag på att säga, men det är kanske vår nu? Det lät i alla fall som om ett tåg dundrade rakt igenom Campus. Det förklarar nog min huvudvärk, jag får ont i huvudet ibland när det vaknas åska... eller det är kanske bara inbillning. Men det är skönt att ha nåt att skylla på. Förutom att jag slarvade med maten igår efter träningen och resten av dagen... Åskans fel är det, punkt slut!

/EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0