Skratt och gråt.

Hej!

Vilken dag vänner, vilken. dag. haha. Utomhus matte stod på schemat. kul som bara den. Men ännu roligare var nog hur vi såg ut. Kan ni tänka er 30 stycken studenter i illgula västar med siffror på. Springande runt mitt på universitetet och skrika "under hökens vingar kom"..."vilket tal". Haha. Roligast var när några polisstudenter gick förbi med sina västa på. Det var nog första gången jag kände ett band till en polis. :) Det var nog roligare än det låter, men jag lovar hade ni sett det hade ni skrattat!

Resten av dagen har gått i sorgens tecken dock. Jag har fått säga hejdå till mina favvojeans. :( Mitt i tu gick dom när jag skulle dra på mig dom stressad inför en promenad i solen. Jag ska nog ha en sermoni för dom ikväll. Älskade älskade byxor! <3

Nu mat, diska och städ. (har jag sagt att jag hatar vara vuxen ibland)
/EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0