tyck synd om mig!

Åh, det är så himla synd om mig idag. Och igår också faktiskt! Jag hade planerat en hejdundrande utgång med Erik och Johan. Det blev inte riktigt som planerat. När jag tog första glaset vin hade jag ont i huvudet och när jag drack tredje glaset hade det inte blivit bättre. Men det sket jag i just då, in till stan för att lyssna på Frankie Lee´s med Jonas bakom trummorna (till stor del därför jag var där, Deluxe är inte riktigt min grej annars) och en drink i handen så borde ju huvudvärken försvinna tänkte jag. Är jag dum tänker ni, klart det inte bli bättre av att dricka mer alkohol o dessutom lyssna på hög musik. Men jag ville så gärna att det skulle gå över att jag kämpade in i det sista. Men ack nej, halv 12 fick jag nog och tog bussen hem. Lite sömn borde va det som hjälper tänkte jag då.. Men så vaknade jag i morse och tro fasen att gubben som bankar i mitt huvud fortfarande håller på.

Jag ska sova, knapra piller och dricka vatten så hoppas jag att den har gått över sen.
/EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0