Upp med tuppen!

Kolla klockan vänner, kolla klockan! Jag är uppe och jag är pigg. Helt galet.

 Kom hem runt halv tre efter en mycket rolig kväll med Erik ( som förövrigt inte ska få en blogg eller annat som man kan skriva i/på efter några öl, han går loss totalt, som ni kan se i tidigare inlägg! ). Mycket vatten (för min del) och mycket dans blev det!

Anledningen till det stora intaget av vatten och inte av alkoholhaltigdryck är inte att jag var full eller snål utan att jag idag ska öva till musikalen, vilket innebär dans 2 i två timmar. Då är det inte lyckat att vara bakfull!

Idag skiner solen igen, jag ska inviga mina solglasögon när jag gå min väg mot bussen! :)

Later/EkE







Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0