Allkår -10, Lördag

Mina vänner. Mina. Vänner. Vilken kväll vi fick uppleva igår. Kvällen startade med grillning på Tuvanängen, jäkligt ambitiöst av oss ska jag säga er. Det va svinkallt, vi grillade stora köttbitar på en engångsgrill och blåsten tog våra papptallrikar. Men (!) vi gjorde det! Yes we did!
Fortsatte med en lugn förfest hos Veronica. Lugn till en början ska jag säga för plötsligt slog det till och hela lägenheten fylldes med folk. Dansanta trevliga människor som förgyllde kvällen! När vi fått nog av trängsel och dans fortsatte vi vidare till Amfium där Duojag spelade, vi blev inte av med trängseln kan jag tala om. Men står man längst fram får man skylla sig själv! Värt det? OM!
Fin affisch som vi hittade och om stylade :P
Lugnet före stormen.
Stormen.
/Eke

Kommentarer
Postat av: - Savefors

Kikar in och önskar dej en trevlig söndag =)



Kram♥

2010-05-16 @ 11:43:08
URL: http://saavefors.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0