Bloggelliblogg

Jag leker med min blogg. Det är sånt man få göra när man inte har några vänner nära till hands...Äsch va pratar jag för strunt, jag har massor av vänner precis runt hörnet, men jag har valt att leka med bloggen istället. Dock går det inte riktigt som jag tänk mig. Det där med HTML-koder och Stilmallar är inte riktigt min grej. Precis som matte faktiskt. Inte heller min grej. Men förutom de två sakerna så kan jag nästan allt, det är bra!
Nu är jag trött på att ens försöka leka med en jäkla datormaskin så nu tar jag och städa undan lite här hemma sen tar jag en promenad med en riktigt vän.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

när jag skulle fixa och ändra i min blogg så hjälpte http://designadinblogg.se/ den sidan till en hel del. och en del andra också, det är bara att googla så får man massa tips!

2010-05-18 @ 00:00:15
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0