.:.:.:.:.:.

När man har mycket på sitt bort ( alltså mycket att göra.. på mitt bord ligger i och för sig mycket grejer, med det är mest reklam och det kan jag inte göra så mkt med, mer än att slänga) är det väldigt lätt att komma med undanflykter. Jag är en mästare på det (finns det nåt VM? Jag kommer vinna, lätt!).
Jag tänker inte gå in på vad det är för saker jag har att göra, för då påminner jag mig själv. Men det är mycket vill jag lova. Så vad gör jag istället? Läser bloggar såklart. Min nya favorit är Cimons blogg (han från paradise hotell ni vet? han som alla tyckte va snygg och rolig.? jag hatade honom.Då...Nu älskar jag honom.) han skriver på ett fyndigt vis, sånt tilltalar mig. Ord och meningar som får mitt hjärta att slå volter och som får mina mungipor att dra. Det låter lite som om jag är kär. Och det är jag nog, i hans sätt att skriva... Jag tänker fortsätta läsa hans blogg nu, allt för att få fly bort från det som borde göras, typ skriva uppgift... NEJ jag ska inte påminna mig själv.
Cimon here I come.
/Eke

Kommentarer
Postat av: Nina

VA?! Jag trodde att din nya favorit blogg var ninarven.blogg.se?!?!?!

2010-05-03 @ 15:42:03

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0