i-landsproblem.

Jag är ingen mjölkdrickare, har aldrig varit och kommer aldrig bli.
Men ikväll blev jag sugen på mjölk. Och för en gång skull hade jag drycken hemma...Nu till saken, Ni som dricker mjölk ofta vet hur irriterande det är när det bara är en skvätt kvar i botten!?.... men den där skvätten brukar ändå resultera i ungefär ett halvt glas ( jag spekulera egentligen helt fritt här...) nu när jag skulle dricka var det bara en skvätt kvar i mitt paket också...
Det va inte mycket till mjölk. När jag för en gång skull skulle se till att bygga upp mitt skelett med lite kalk hade jag inte ens en dl. Tjii fick jag.
Dagens uppmaning: Köp aldrig 3dl mjölk, det räcket inte ens till lite matlagning och ett glas att dricka. Okej?

Kommentarer
Postat av: miriam

hahaha, det fattar ju alla gullet!!

2010-05-27 @ 08:59:13
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0