Köpförbud, ingen big deal

Jag har tidigare nämnt mitt köpförbud i bloggen. Till efter sommaren hade jag tänkt att hålla mig från att shoppa (om det inte är nödvändiga saker så som kläder till musikalen osv..) MEEN, jag vet hur svårt det kommer bli, och att jag förmodligen inte kommer klara det, men jag ska försöka. På riktigt!
En enkel lösning vore ju om min blogg blev Sveriges största över en natt så jag kan börja få saker (helst kläder och smink) hemskickade till mig, då skulle jag lätt kunna hålla mig från shopping! :) Så om Toks klokbok nu kan bli stor och det är tackvare er för att ni spridit den till alla ni känner så lovar jag att dela ut alla fula saker, jag få hem, till er som tack för hjälpen! Deal?
Okej, let´s go.
/Eke

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha vad får du allt ifrån:) Kan du be dem skicka till mig med?

2010-05-11 @ 20:48:46
URL: http://ninarven.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0