Lördag till söndag

Här sitter jag halv ett en lördag natt och bloggar. Festsminkningen ligger precis där den ska, kläderna är fräscha som om dom kom direkt från tvättmaskinen och jag är redo för fest. Vad hände?
Jag och Emmlie satt i godan ro och åt vår lax med vitvinsås och drack ett glas vin. Till efterrätt gjorde vi ugnsbakade frukter med mintchoklad och en kaffedrink. Låter inte det som en perfekt uppladdning? Vad hände?
Jo mina vänner. Det här hände... Klockan slog nio och på tvn sände som 27 dresses. Redan där började vi tveka. Utgång eller hemmamys? Sen blev klockan tio och vi lyssnade på lugn musik och nynnade. Tveksamheten till utgång blev inte mindre.
Vi poppade popcorn och saken va biff. Ingen utgång ikväll.
Man kan säga att tröttheten och förnuftet tog över vilket jag en kväll som denna inte klagar på. Jag hade en jättemysig kväll och i morgon vaknar jag pigg och glad och är redo att ta mig an matematikens alla konstigheter.

Kommentarer
Postat av: Martin

Lycka till med matten :D


Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0