SATC 2

Vilken kväll det blev igår! Jag har lovat Lovisa att inte spoila nåt om filmen, men jag kan säga så här mycket, det blev många åhhh, ahhh, iiii, fniss och asgarv! De som säger att den är dåligt är dåliga, den uppfyllde då alla mina krav för en rolig film!
Hela biosalongen var full till sista plats ( utom platsen jämte mig där Anna skulle sitta som blev sjuk...) och en och annan kille var faktiskt på plats, två stycken för att vara exakt!

Först käkade vi på Spice and Rice, aldrig käkat där innan men kan verkligen rekommendera det för alla som gillar thai-mat!
När vi va mätta i magen gick vi till PM och drack en.... Cosmo, såklart :)
Jag skulle också vilja påstå att jag aldrig sett så många tjejer trippa runt i högklackat och vippiga små klänningar i Växjö en torsdag förut (kanske aldrig faktiskt ) Det var verkligen Girls night out!





Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0