24 eller 5?

Här om dagen slog det mig. Jag är en 5-åring i en 24-årings kropp. Jag är i trotsåldern - bara hör här!
  • Folk älskar julen - jag gör det inte.
  • Folk älskar Zlatan - det gör inte jag!
  • Folk älskar att åka till Liseberg - det hatar jag!
  • Folk hatar Ola Svensson- det gör inte jag. Fast när han var med i Idol och folk älskade honom, då ogillade jag såklart!
  • Folk tycker Sagan om ringen triologin är ett mästerverk - jag vägrar se den för jag vet redan nu att jag inte kommer gilla den!
  • Folk säger att Avatar är fantastisk - jag säger att det är Smurfarna i ny version.
Nu ska jag sluta med mina 5års-fasoner och verkligen fundera ut hur många av sakerna ovan som jag verkligen ogillar och vilka jag bara tycker illa om bara för Att.
(jag vet att jag drar folk över en kam, men strunt i det just nu. Ni förstår principen)

Kommentarer
Postat av: Johanna i Nice

haha du e såå söt å ja håller med dig!

är du kvar på campus nästa år så kan vi vara i trotsåldern tillsammans?

2010-11-18 @ 16:31:20
URL: http://johannasstil.webblogg.se/
Postat av: miriam

haha gullunge! Du är ju rolig:D Gillar du inte LISSEBERG?

2010-11-21 @ 12:04:48
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0