Äntligen är det måndag igen!

Ikväll 21.45 ska jag för en stund försöka glömma att Sverige har ett främlingsfientligt parti i riksdagen, då ska jag istället ägna mig åt att skratta åt fantastiska programmet "I Anneli". Ni som fortfarande inte sett första avsnittet tycker jag genast ska gå in på Svt Play och ta ett kik! Det känns som ett bra avbrott i all ilska över hur en klick i Sverige röstade igår.
Från det ena till det andra. Första dagen på praktiken idag och med den kom huvudvärken och tröttheten, precis som det ska vara (därav att jag myser runt här hemma i min rosa morgonrock och ser allmänt sliten ut). Massa nya intryck och än så länge bara bra sådana, detta kommer bli 4 roliga veckor!
Nu ska jag dricka te och äta Alvedon, sjuk bra kombo, testa vettja! Och hörrni, glöm inte "I Anneli" :)

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

i anneli får det bli på play, det krockar ju med lite sällskap! förargligt! ha en fin praktik :)

2010-09-20 @ 22:00:31
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0