Biljettbokning..

Idag har jag minsann bokat fler biljetter än vad jag gjort under hela året skulle jag tro. Allt på en gång, det är lika bra tänkte jag. Det är ju inte smärtfritt att se riksdalerna försvinna från kontot så ju snabbare desto bättre, lite som att dra bort ett plåster. Fast samtidigt som det sved i plånboken skuttade mitt hjärta av glädje!
Biljetterna går till två olika saker, den ena biljetten tar mig till min älsklingsvän i Gävle, NINA! Den andra biljetten tar mig hem igen, det var mest ett jobbigt ont dock, hade gärna stannat där...men plikten kallar. Den tredje och fjärde biljetten tar mig och vän Ola inte så värst långt, den tar mig bara in. In genom dörrarna på konserthuset på fredag då Sveriges bästa komiker står på scenen... nämligen Magnus Betnér! Tillsammans traskar vi dit och låter Magnus förgylla vår fredag.
Kan ni förstå hur mycket roligt jag har att se fram emot? Jag har gjort mitt bästa för att förklara, så om ni inte fattar är ni tröga!
Jag hjärta Nina

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hur är det med din syster?

2010-09-28 @ 23:04:08

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0