Då var dagen kommen...

Då var dagen kommen. Sista tentan på lärarutbildningen (om det inte blir omtenta vill säga, hemska tanke). Förhoppningsvis sista gången man sitter och försöker trycka undan tentaångesten - den där känslan som får mig att vilja krypa ur min egen kropp och fly. Jag hatar tenta, jag hatar dagarna innan tenta och jag hatar, hatar, dubbelhatar dagarna efter tentan när man väntar på resultatet. Det är alltså ingen rolig vardag jag lever just nu. Men mitt i all ångest dyker en tentafest upp och för några timmar kan man glömma allt det där jobbiga. Tur!
4 timmar och 8 minuter kvar.

Suddi,pennor,vatten,fler pennor, stift, äpple,kårkort, leg.





Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

usch usch. stort lycka till!

2010-09-17 @ 12:05:53
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0