Det är värt det!

06/07 gick jag ett år på folkhögskola. Absolut något av det roligaste jag gjort i mitt liv. Det var verkligen ett år där jag bara tänkte på mig själv och hade galet roligt med massa härliga människor. Då fanns det inga jobbiga måsten utan bara ett år fullt av sång, dans och teater.
Ibland när det är tungt i skolan längtar jag tillbaka till det året och blir helt varm och lycklig i hela kroppen - tänk att jag fick det året för att bara vara! När jag tänker så blir det plötsligt lite lättare att sätta sig med näsan i böcker om skolstyrning och demokrati, för jag vet att när jag senare kommer se tillbaka på mina år här på universitetet så kommer jag bli lika varm i magen för jag fick världens bästa jobb genom att slita lite emellanåt!
"Vår" låt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åååååh!

ja saknar!!!!

våra mysiga kvällar med godis när vi låg och tog på varann =P

<3

2010-09-09 @ 18:26:24
URL: http://johannasstil.webblogg.se/
Postat av: hiba

så härlig låt, när alla sjunger tillsammans!

Så fint när man tänker tillbaka på bra stunder, hjälper en mkt

2010-09-09 @ 21:22:43
URL: http://justmehiba.devote.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0