Hjälp!!!

Och vänner (jag skriver inte läsare som alla andra bloggare för jag har faktiskt vett nog att förstå att ni (få) som läser min blogg är mina vänner och inte några okända läsare, även om en del kanske är lite mer okända vänner) jag behöver er hjälp. Ska ha lektion om allemansrätten imorgon. Den där rätten som alla vet sig ha rätt till och som man tydligen ska uppskatta jättemycket (tänk på allt stackare i tex Tyskland som inte få plocka bär vart dom vill) men som ingen riktigt vet vad den innebär.. mer än bärplockning och det där självklara.
Så om alla skriver en kommentar om något som ni vet att allemansrätten innefattar så kommer jag ha underlag till min lektion imorgon. Och som sagt, den är imorgon så skynda på med kommentarerna!
Observera att jag i första meningen skrev en parentes i parentesen, förmodligen helt åt skogen.
Jag kan en till förutom bären.. rätten att elda!



Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

http://www.naturvardsverket.se/sv/Att-vara-ute-i-naturen/Allemansratten--en-unik-mojlighet/Vad-galler-enligt-allemansratten/



jag skriver under på naturvårdsverket, de borde ha koll!

2010-09-29 @ 21:39:34
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0