Effekt...

Är hur snabbt en kropp eller en apparat kan omvandla energi. (Jag är skadad av naturvetenskapliga begrepp)  Idag har min kropp varit SJUK effektiv. Bara hör här: jag har varit i skolan, pluggat i biblan, jobbat, varit på konsert och fikat på Tuvan. Helt galet bra! Meen nu är jag himla trött, fundera nästan på att gå o sova nu. Det kan nog vara bra. Eftersom Johan har smittat mig med sin äckliga förkyldning (jag menar absolut inte att JOhan är äcklig, bara hans förkyldning) så skulle nog min kropp må bra av sova några extra timmar!

Innan jag somna ska jag fundera ut hur jag ska formuler mitt inlägg till imon, det ska handla om tro. Spännande va? :)


Pippi har gjort hårförlängning. Snygging!


Billig baguttet på Tuvan, allt en student behöver!


Ser ni vilken mysig inredning? Jag skulle kunna bo på Tuvan!

/ T


Kommentarer
Postat av: Nina

Men Tres, du sa ju att det ingick kaffe. Men du dricker ju Cola! Kunde du lura dem att brunt som brunt eller?

2009-04-22 @ 09:16:56

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0