Fin dag..

Än så länge har det varit en mycket fin dag!
Började dagen med massor av kramar, mysigt!
Sen spelade vi ukelele och sjöng I like the flowers, det var en histora för sig. hehe
Efter det lite matte och lite konfiktlösning, sen massor av kramar till när de gick hem för dagen.
Då fortsatte min dag inne i paralellklassen. Jag hade högläsning, bra övning för mig också! :)
Direkt efter skolan stack jag och träffade Caroline och Erik, han hjälpte oss med det sista till tentan, så nu kan vi allt!
Dagen kommer fortsätta med att jag ska ut och springa, haha. Jag tror knappt på det själv, vi få väl se ikväll om jag lyckades eller inte!


Fantastiska Erik som kan nästan allt!


Fina Caroline!

/ T


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0