Jag älskar!

Varberg och kollo! Helgen med kollo-ledarna var underbar! Längtar så till sommaren, barnen, havet, leken...!
För att ni ska få en liten glimt av hur jag spenderar min sommar kommer här lite bilder,


Lina och Josse vid havet! Ett av våra badställen.


Josse och Erik i full planering. Ante och Marcus lite med engagerade i att possera.


Alla samlade för kvällsmat!


Lina, Josse och jag påväg på utflykt...


...hit! Bexelles stenar tror jag det hette.. Vackert!




Josse har högläsning, som en sann lärare!


Vi gick "vilse". Ante och Josse vet inte vart vi ska ta vägen. Dit eller dit?!


Dom kom inte riktigt överrens, Det slutade såhär..


Ett barnrum.


Man tager vad man haver och gör det bästa utav det. Ett grönt tyg blev gardiner under josses fix och trix!


Vi gjorde ett rosa rum! här skulle jag vilja sova! :)

Nu får det vara nog med bilder. Jag ska ner på stan och införskaffa kuddfodral från Indiska nu. Dom är bra på sånt.

Återkommer / T

Kommentarer
Postat av: Johanna

va msyigt =) vill med jobba på kollo hihihi =)

2009-04-29 @ 10:44:50
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0