Överförtjust, äcklad och skräckslagen.

Nyss hemkommen från bion. Fy fasen! Jag borde inte se sånna filmer, ni som känner mig och vet att jag är rädd för allt, allra helst mörker eftersom det är där våldtäcksmän och andra farliga människor befinner sig.. Men ändå, vilken tur att jag såg den. Den va ju sjukt bra, först nu kan jag förstå alla andra som pratat sönder öronen på mig om filmen, nu är det min tur!!

Bion finansierades av personlachefen på mitt lilla extra jobb som städerska. Igår när jag kom till jobbet hängde det nämligen en bio biljett på städvagnen, en påskpressent! Så gulligt, jag städade extra noga igår! Tack Åke.

/ EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0