Gevalia, när du får oväntat besök..

Jag skulle sova men fick oväntat besök!

Jag hade precis gått och lagt mig för att vila lite innan festen sätter igång, då ringde det på dörren. Feg som jag är så öpnnar jag inte i första taget ( jag väntade ju inte besök) och när jag kollar ut genom titthålet är det förtäckt. Efter att ha dividerat med mig själv några sekunder bestämmer jag mig för att öppna. Trots att jag leker med döden...Och det är jag glad att jag gjorde, för vem stod utanför min dörr? Jo ROBERTH! Min vän, även om jag inte synligt hoppade och studdsade av glädje så gjorde mitt hjärta det. Det va så himla kul att se honom. Det är nästan ett år sen sist så det var verkligen på tiden!!
Besöker gjorde helt klart min dag, nu tänker jag då rakt inte sova, jag är allt för uppspelt för det! :) Bättre att dra på någon glad musik och dansa lite.

/EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0