MADONNA!

Jag älskar inte Madonna, eller hennes musik. Jag kan inte påstå att jag vuxit upp med att lyssna på henne och jag kan till och med minnas att jag har stängt av radion när hennes låtar har kommit, inte för att dom alla är dåliga, utan för att radion spelar sönder låtarna. Madonna är ett fenomen som jag inte förstå mig på. Hon är drottningen av pop, fast hon inte kan sjunga särskilt bra, eller dansa heller för den delen, HUR FASEN LYCKAS KVINNAN? Hur lyckas hon dra pubilk så att hon fyller Ullevi två kvällar i rad? Jag vet inte. Men jag vet däremot att jag är överlycklig över att ha fått se denna stjärna live! Det var en show som heter duga, och vad än alla experter säger så var kvällen magisk, kanske extra speciell för mig som inte hade några förväntningar alls!
Madonna är en superwomen, och jag avundas henne!


Förväntansfulla vänner utanför Ullevi



Det bjöds även på lite regn denna kväll, det är alltså ponchos mina vänner har på sig. Dom tillhör inte kkk! ;)

/ T

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0