Så mycket för den sovmorgonen! :P

Min planerade sovmorgon gick i stöpet när min mamma skickade ett sms kl 05.30 i morse. När irritationen lagt sig och jag lyckats somna om ringer hon. Ännu lite mer irriterade och fruktansvärt trött somnar jag om och vaknar minuterna efter av att Johan ringer. MIssuppfattar mig inte, jag tycker om att folk ringer mig, men kanske inte just dagen då jag har planerat en sovmorgon :) Men nu är jag i alla fall upp och ska sätta igång med dagens bestyr. In till stan med V för att införskaffa lite grejer till veckan, sen ska jag försöka hinna rensa ur min garderob och sen blir det ytterligare kickoff-fix ikväll! Skoj! :)

Nu, frukost / EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0