The day

Huuu va jobbigt att gå upp så här tidigt. Undrar hur det ska gå när skolan sätter igång, jag måste se till att komma in i rutiner igen. Nu är jag i alla fall uppe och sitter och väntar på att mitt ägg ska koka klart, sen är det föreläsningar som gäller hela dagen. Vi ska ha någon om alkoholnånting, någon kring hjärt och lungräddning och nåt mer, bra att ha inför kickoffen helt enkelt. Därefter blir det vila några timmar sen är det fest för alla ledare och funktionärer som är med under veckan, det kan nog bli kul! Fast jag och V ha nog lite smått bestämt att vi ska ta det lugnt ikväll, kommer trots allt en vecka med konstant fest och jag som nyss lämnat Ljungbydagarna bakom mig, snälla kroppen stå ut med mig en vecka till sen lovar jag att vara snäll!! :)

Nu frukost / EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0