Sen med det mesta..

Jag hittade precis till Frida Fahrmans blogg. Vilken upptäckt! Konstigt att jag alltid ska vara så sen med allt! Ja ja, nu har jag hittat den och ska i fortsättningen inspireras av hennes sköna stil. Dock förstår jag fortfranade mig inte på axelvaddar-modet, som Frida kör stenhårt på. Någon annan som gör det?! Men jag är väl lika sen med det som med allt annat. Till sommaren, när alla andra gått runt med breda axlar i ett halv år, kommer jag väl komma på att jag tycker det är snyggt. Det var lika dant med spetströjan, leopardmönstrat ( som jag nu mera äälskar ) boots, högmidja på byxor, oversize tröjan... listan kan göras lång. Summan av kaddemumman är att jag är sen med att upptäcka saker, men när jag fått vänja mig så gillar jag det mesta. Så som sagt, till sommaren gå jag runt med axelvaddar. :P

Snart är det dans. Gilla´t!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Nej, förstår inte helelr axelvaddarna, haha.

2009-12-14 @ 19:42:33
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0