ännu mer packning?!

Meeen Guuud! hur gick detta till?
Jag tog ju med mig massor hem sist jag åkte till Ljungby, för att slippa att ta så mkt denna gången. Men hallå? Jag har ju typ mer med mig nu än sist. Fattar inte vad jag ska med alla kläder, skor, smycken, sminkprylar och nagellack till. Det finns inte en jäkel som bryr sig på kollo liksom.. Gaahh! Vi får se hur det går hemma sen när jag ska packa om allt och ta med mig både det som jag har hemma och det som jag packat ner nu. Jejje, det få bli som det bli onödigt att stressa upp sig för nåt så fjuttit.

Idag är min sista dag på städjobbet, nästa termin är det någon annan som fått mitt jobb. Skönt för då har jag tid över till annat på tisdagarna ( ni som pluggar på Campus vet vad) och tråkigt, för jag kommer har mindre pengar att spendera på tisdagkvällarna ( ni på campus vet vad jag spenderar pengarna på) :) Äsch, riktigt så är det inte, men i vilket fall så blir det minder pengar och mindre shopping nästa termin.
/T

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0