Nytt kollo!

Nu är vi åter på kollo... De stora barnen har kommit och det känns väldigt bra. Dom sköter sig mer eller mindre själva, vi mest hänger runt och kollar så att allt funkar! vädret är kanon, har varit på stranden hela förmiddagen och det blir även ett kvällsdopp ikväll. Skiit skönt i vattnet, och det tycker till och med jag som är en sån badkruka!

Helgen med tjejerna var kalas, kvällen inne på Leffes med duojag och haaks var skitkul! Tack mina babes! Jag fick massa ny energi som jag nu ska lägga på att ha skitkul resten av veckorna här!


Nattis och Nina hade jättekul på lekplatsen..! :)


Härligt soligt på after beachen!


FinaLina påväg mot Leffes och duojag..


Haha af ugglas kom på besök.. :P


likaså magnus uggla.. :p

Nehe nu ska jag ta mina sista minter på "ledigatimmen" att vila ögonen! Fortfarande trött sen helgen!

/ EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0