Moaahahahaa!

Maj maj måne, jag kan lura dig er (radiotjänst) till skåne! :) Nee då, jag har inte lurats. Dock ringde jag dom nu och avslutade det man nu avslutar, för att jag ska flytta hem till sommaren och ska ta tvn med mig. Sen skulle jag återkomma när hösten kommer igen.. Kanske glömmer jag bort det?! Eller så fortsätter jag vara en bra medborgare och betalar till hösten när jag kommer tillbaka på campus!

Nu kommer snart far min och hämtar mig, det blev en del packning som jag trodde. Vet inte hur det ska gå att få med allt till kollo, jag behöver nog ett eget rum som jag kan använda som garderob :) Man kan ju tycka att jag borde vara rutinerad på att packa till kollo då jag gör det för 4 (5?) minns inte, sommaren i rad.. men icke, lika svårt varje gång!

Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0