Så jäkla bra!

Fördjupningsarbetet med Carro och Erik går så jäkla bra! Vi har kommit jättelångt, och som det verkar nu får vi vara lediga hela nästa vecka! Undrar vad jag ska hitta på då!?

Innan ringde det en dam till mig, hon pressenterade sig som hon som skriver ut min lön när jag har jobbat. Hon sa att det blivit lite fel i min lön i augusti förra året och att jag ska ha mer lön än jag fått. Så sjukt gött. Alla pengar är välkomna! :) Det roliga är att det stod i mitt horoskop att min ekonomi ska vara dålig denna månaden.. HAHA, beviset på att horoskop inte stämmer kom nu. Fast jag kommer fortsätta läsa mitt ( och gå på det) varje dag ändå!

Nu ska jag ta en powernap och sen ska jag och Caroline gå en sväng runt sjön och kolla på alla som springer Vårruset. Puckon som betalar för att springa runt sjön som vi går runt 3 dagar i veckan ;)

/ EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0