Till Nina i Malmö.

Idag drar jag till Malmö. Till Biffen! Kommer bli festligt. Har inte sett henne sen i sommras så nu är det verkligen på tiden!

Jag har planerat allt in i minsta detalj, precis som vanligt när jag ska iväg. Tåget är kontrollerat femitoelva gånger, det går 15,13 även sist jag kollade. Dock är jag lite stressad över att biljetten inte går att köpa förrän 3 timmar innan avgång, så helt lugn kan jag inte vara ännu! Reseproviant har jag också införskaffat, en tjejtidning och en korsordstidning och en ramlösa så ska jag nog klara två timmar på tåget!

Vi få se om det blir tid över till att blogga i helgen, annars återkommer jag på söndag kväll!

ha fin helg vänner / eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0