Kärleksdag.

Det är kärleksdag i skolan och vi har varit på en föreläsning om Sex och Kärlek med Katarina Janouch, det var skoj! Skönt att gå på en föreläsning som inte är ett "måstemoment" utan för nöjes skull! Snart ska jag springa till skolan igen och gå på ytterligare en föreläsning med Mia Törnblom! :) Innan hon ska prata så bjuds det på kärleksbuffé, med soppa, bröd och dessert! Perfekt så här dagen innan csn att få gratis mat :)


Plugget har gått bra idag, så bra att jag är ledig på fredag, asbraa! Så jag åker nog hem till Ljungby på torsdag kväll tror jag, lika bra att vara hemma hela helgen när jag ändå åker. Dessutom kan jag behöva en tvättdag hemma, missade min tid här!

/ eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0