slickepott och gullebrand..

Ännu en dag till sängs. Det var nog en dålig idé att gå ut igår, särskilt när jag varit krasslig i veckan. Inte det mest kloka beslut jag tagit i mitt 24 åriga liv helt enkelt. Nåja, jag antar att jag är på benen imorgon och då ska jag ta igen allt jag missat idag, va det nu kan vara?

Suttit och läst aftonbladet en stund nu ikväll och hittade en artikel som jag inte visste om jag skulle gråta eller skratta åt. Men efter att ha konstaterat att mitt pekfinger är längre än mitt ringfinger kan jag skratta. Detta innebär tydligen en del positiva saker. Till exempel har jag större chans att bli rik och gammal (kanske hänger ihop med att om jag bli gammal har jag längre tid på mig att spara ihop pengar?). Dock fanns det också en del negativa saker med att ha ett längre pekfinger, nämligen att jag har större chans att drabbas av bröstcancer och jag har större benägenhet att få eksem, allergier och feber ( stämmer ju fint den här sjuka veckan i alla fall)
Dock tycker jag lite synd om er med längre ringfinger för ni kommer förmodligen bli kriminella och ha ett jäkla humör. Dessutom kommer ni bli mördade eller hamna i fängelse. Sorry livet är hårt och alla kan ju inte födas med längre pekfingrar...
Tack aftonbladet för denna upplysning!

Kommentarer
Postat av: Johanna i Nice

tack snygging! ja saknar dig!!!

hmm btw mitt ringfinger är längre...:S haahha

2010-12-05 @ 20:14:47
URL: http://johannasstil.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0