Eltandborste...

Jag fick en gåva av min mor. En eltandborste. Tack sa jag och åkte hem till Växjö. Imorse när jag packade upp tandborsten (jo jag har borstat tänderna innan i morse också, fast med en gammal hederlig tandborste) stötte jag på ett problem... HUR ANVÄNDER MAN DEN? Ska man borsta som med en vanlig tandborste?( Känns jättekonstigt) Eller ska man låta tandborsten göra jobbet och bara hålla den på varje tand?( Känns om möjligt ännu konstigare, man kan ju intr lita på att tekniken gör jobbet..) Jag löste problemet genom att stänga av tandborsten och borsta som vanligt, kändes faktiskt asbra.

Men nu när mamma ha varit så givmild vill jag ju såklart använda mig av den på bästa (rätta) sättet. Så mina vänner, Hur använder ni er eltandborste?!


Det är inte eltandborsten på bilden som är skriven om i inlägget (lite Bullen style på den va? )


/eke


Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag skulle ju föredrar..typ tand för tand syndromet! Lite på tekniken! det är ju syftet med den darrande grejen!

2010-02-08 @ 17:59:31
Postat av: Sara

Precis kör tand för tand sakta runt. Det kommer kännas riktigt fresch i munnen sen =)

2010-02-08 @ 19:59:33

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0