Fredagkväll.

Det blev en lugn kväll med hockey, godis, bubbel och Erik igår. Trevlisch! Jag var dock sjukt trött efter en dag med vikarierande så direkt efter hockeyn skickade jag hem Erik så att jag fick sova.

Åh fy fasen va godis jag åt, höll på att kräkas. Blä. Varför kan man inte äta lagom mycket, det är för mig en gåta!


Eller inte.. när jag ser hur gott det ser ut förstår jag varför jag kränger det som om jag aldrig skulle få äta igen!

Nu ska jag diska och laga mat sen är det nog tid för att göra ve sig in för kvällens festligheter!

/EKE


Kommentarer
Postat av: Nina

2010-02-20 @ 18:33:19
Postat av: Nina

Gud vad gott det ser ut. Om det blev nåt över kan du väl skicka upp lite till mig? pusss

2010-02-20 @ 18:35:27

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0