Nu gå jag till skolan.... igen.

Jag anmälde mig till en kvällskurs i MusikDrama för att jag ville ha något roligt att göra på kvällarna. Jag ångrar mig lite nu. Jag befarar att svenskan kommer ta upp större delen av mitt liv och att jag på kvällarna kommer  vara en levande död. men okej, jag ska ge det en chans. Jag älskar ju trots allt musik och drama. Dessutom har jag några av mina käraste vänner där, så jag få väl se det lite som en "lektion att umgås på" :)

/ Eke (som i Eklund för dom som undrar) (och för dom som undrar mer så är det inte jag som kommit på det utan mina vänner Johan och Erik) Fast jag gillar det. Eke kort och gott!


Kommentarer
Postat av: Neha

Kursen lät kul:D

2010-01-19 @ 05:26:07
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0