Stresssssssssssssssssssss

Jag känner mig stressad.

Stressad för hur jag ska hinna med skolan, klara tentor osv. Stressad för vad jag ska göra i sommar, för vad jag vill göra i sommar och för att det är mitt sista sommarlov. Stressad för vad som ska hinnas med på fritiden, dans, mentorskap, vänner och familj. Jag vill hinna med allt och ändå inte stressa ihjäl mig, men det funkar inte rikgit så. Antingen stressa eller sålla. Jag avskyr det! Borde ju prioritera skolan, men vännerna då? Dom försvinner om jag inte underhåller dom. Tentor kan jag alltid göra om 100 gånger om det så ska till... Jag vill skriiiiiiiiiika och slå på någon. Ibland hjälper det, kanske inte i detta fallet i och för sig.

Jag är hungrig men till och med att laga mat gör mig stressad. Jag kanske borde plugga istället, eller passa på att träffa vänner?! Mat kan man ju alltid äta en annan gång, eller? GHaaahaaaaa!

/eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0