tack vänner!

Kvällen har jag tillbringat med dom bästa. Skrattat så jag fått ont i magen, diskuterat allt ifrån politik och stadsvandring till senaste festen. Vi är en blandning mellan ett gäng tanter på 55 och tonåringar som är nyss fyllda 15 ;) Även om vi ikväll höll oss mer till höger på skalan, närmare 55 då vi drack kaffe och åt kaka en fredag kväll som denna. I love it! (slänger in lite engelska för att verka mer ungdomlig)
Nu ska jag tänka på refrängen för som ni vet så är det en ny dag imorgon. En spännande dag som jag inte kan spoila ännu men som jag antagligen kommer berätta mycket mer om på söndag!
En bild från en lite mer ungdomlig kväll ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0