On the sunny side!

SOLEN SKINER! Har ni sett? Det är underbart väder ute!

Jag har varit o tränat nu på morgonen, härligt. Kan jag fortsätta såhär resten av mitt liv ska jag nog slippa hjärt o kärlsjukdomar.

Litteraturseminarium all day long = massa kaffe.

Ska även träffa lillasyster på stan i eftermiddag för en fika (ännu mer kaffe, detta kan sluta illa). Jag ska köpa glans till mitt hår, som förövrigt inte är brunt längre. Jag vet inte när det hände. Det är inte blont heller, det är ett mellanting som jag inte riktigt gillar. Men jag ska ju till Spanien snart o då hoppas jag att solen bleker det lite. Kanske jag kan gilla då. Vi få se.

Nu måste jag skynda! Jalla jalla

/eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0