bli inte alltid som man planerat.

Idag är dagen som jag planerade redan för ett år sen. Ja, ibland är jag en jäkel på att planera.
För ett år sedan satt jag och åt glass ut med sjön och kollade på duktiga tjejer som sprang "vårruset". Då sa jag till min vän Carro: Nästa år SKA vi springa vårruset! Vi har ju ett år på oss att träna, borde bli en lätt match. Jag sa nog till och med något om att vinna!? Hmm..
Här sitter jag idag ett år senare. Lika otränad som för ett år sen och fundera på att tycka i mig lite glass och sen ta en tupplur - alltså inte alls redo för att springa något vårrus. FY FAN VA JAG ÄR DÅLIG!
/EKE

Kommentarer
Postat av: Nina

Åja lika otränad är du ju inte! Du tränar ju som en galning nu för tiden!

Skit snygg bild med läpparna förresten:D

2010-05-05 @ 16:59:41
Postat av: kusin vitamin

haha jag såg er på bänken förra året =) men var för trött för att skrika hej och vinka ;)

2010-05-08 @ 07:54:39

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0