Kul för CSN, K U L

Idag är en sån där dag då allt jag ser blir till en sak som jag bara måste ha. Det är shoppingsjukan som har slagit till. Det händer alltid den 25e varje månad, precis när CSN har trillat in på kontot och man för några nanosekunder känner sig rik. Sen slår det där förbannade förnuftet till och man inser att dom där siffrorna på kontot först och främst inte är mina på riktigt utan centrala studienämndens, KUL FÖR DOM ATT DOM HAR SÅ MYCKET PENGAR SÅ ATT DOM KAN LÅNA UT NÅGRA TUSEN TILL NÅGRA TUSEN, och för det andra så kommer man på att summan som så fint ligger på kontot snart försvinner efter att bostaden är betald och det där äckliga telia fått sin kosing för att jag råkar vilja ha kontakt med omvärlden.
nej jag är inte bitter, jag är shoppingsjuk. Oftast går symtomen över cirka kl 00.01 den 26 varje måndag. Så jag ska nog stå ut. Det värsta är att det inte finns något för att lindra symtomen -  det enda som hjälper är att shoppa.
jag blir lite smått galen en dag som denna

Kommentarer
Postat av: veronica

Känner samma sak! Mina fingrar kliar och vill ha ha ha. MEN det är därför jag låser in mig i lägenheten :) Ett ganska bra knep ;)

2010-05-25 @ 17:34:42
URL: http://veronicaslivivaxjo.blogspot.com
Postat av: Lizy

Sv.Tack så mycket!^^ Lite dyrt men helt klart värt det. Hade alldeles för lite smycken nu.

Kram på dig

2010-05-25 @ 20:17:39
URL: http://thelizy.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0