msn-konversation

Pågående Konversation på msn
Jag: läste precis om ett tandblekningsknep som man kan göra hemma. Det gick ut på att blanda bakpulver och pressad citron sen polera tänderna med en tandborste med sörjan på. Vad tror du? Är man dum om man gå på det och testar? (håller tummarna nu att hon ska skriva, nej nej jag har själv testat och det är asbra!)
Vän: Jaaaa
Jag: Ja Vad? Är man dum?

Vän: Ja det är man!!!!!
Typiskt. Jag som tänkte att det va ett asbra sätt om man inte har råd att betala flera tusen hos tandläkaren! Men icke. Eller förresten, är det någon av mina läsare som provat? Knepet kommer faktiskt direkt från röda mattan under oscarsgalan! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0