Ny vecka!

Snacka om att vara utvilad, vaknade kl 5 i morse (somnade iof om till halv 8, men jag var minsann vaken med tuppen en stund) En lugn helg gjorde susen minst sagt! Då är det bara det svåraste kvar... att se till att hushålla på energin så jag orkar plugga.
Förutom plugg innehåller veckan mycket roligheter. Premiären av SATC 2 med tjejerna på torsdag kväll. Hoffmaestro(!) på fredag i Ljungby.  Och om jag hinner ska jag dansa på söndag. Jag tror veckan kan bli asbra! Ska bara lära mig lite matte till sen är jag fit for fight.
Tråkigaste inlägget detta året- håll till godo.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag ska också på SATC2 på torsdag:) Då kan vi diskutera efter;)

2010-05-24 @ 10:34:10
URL: http://ninarven.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0