++

Här sitter jag med skakiga ben och svettig panna. Nyss hemkommen från ett träningspass! Jag och Carro tänkte testa nåt nytt och med inga förväntningar alls hoppade vi in på passet "indoor walking". I mitt stilla sinne tänkte jag "det där indoor walking låter lagom slappt sådär efter sommaren när jag slackat efter totalt med träningen" men tjii fick jag. Det var ett konditionsopass utan dess like. Som spinning fast värre! Tur att jag inte visste det innan jag hoppade upp på crosstrainern med ett flin. Lika glad såg jag nog inte ut en kvart in i passet...
Men (!) det var faktiskt riktigt roligt, jobbigt men roligt! Jag kommer gå dig igen... tror jag. Vi få väl se efter imorgon när jag har sån där träningsvärk så att man inte ens kan sätta sig på toaletten utan att se ut och låta som en 80-åring.
Ps. Jag ska duscha, tänkte bara eftersvettas lite, om ni undrade. Ds

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0