Tack!

Nu kommer sista inlägget om min examen, sen ska jag återgå till att skriva om nutiden! Här är tingen jag fick för att jag kämpat mig igenom 3,5 år på universitetet
En portfölj, en pälsjacka, ett par skinnvantar, två armband, en ring och en jättefin bok med minnen!
Ringen fick jag av familjen och var verkligen jättefin! Det silver/svarta armbandet fick jag av min vän Anna och det andra av Frida.
Av Veronica fick jag denna bok full med minnen från vår tid här på Campus.
Sist men inte minst fick jag pengar till en resa. Jag är redan i full gång med att leta flyg! :)
Jag fick verkligen de finaste presenter och är så tacksam för dom! Tack alla som va med och firade min examen!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0